gelaskins-polska.pl

dla lepszych rozwiązań

O „quizach z nagrodami” oraz różnicach pomiędzy promocyjną loterią a turniejem

Organizacja promocyjnych konkursów jest jednym z w większości wypadków stosowanych środków w reklamowych kampaniach produktów, usług bądź wydarzeń.


Konkursy takowe opierają się na ciekawej marketingowo interakcji organizatora a także uczestnika.




organizacja loterii
Napisał: SteelSeries
Na podstawie: SteelSeries


Aktualnie klienci są nieustannie otoczeni szeregiem konkursów, promocji a także tym podobnych marketingowych akcji, jakie wprowadzić mają na rynek nowiuteńki artykuł albo usługę, czy też też podnieść sprzedaż towarów lub usług już znanych na rynku. Podczas organizacji promocyjnych konkursów warto kierować uwagę na ważne detale formalnoprawne. Czasem bowiem pewne jego elementy, wprowadzone nawet w niezamierzony sposób, są w stanie spowodować, iż promocyjny konkurs przestanie być konkursem, zaś stanie się loterią promocyjną i może podlegać badaniu poprzez organy celne.


Organizacja loterii to całkowicie odrębny wariant akcji marketingowej, który został uregulowany w sposób szczegółowy w ustawie o hazardowych grach. Organizacja loterii musi być zgodna z wymogami ww. regulacji, na podstawie zezwolenia udzielanego przez właściwego miejscowo dyrektora izby celnej. Przedsiębiorcy przygotowujący „konkursy z nagrodami” nie występują o napomknięte zezwolenie, jako że są przekonani, iż organizują konkurs, a nie loterię. Zamiar organizatora, a także nazwa przedsięwzięcia nie ma tu jednakże znaczenia. Jeśli „konkurs z nagrodami” będzie zawierał określone fragmenty specyficzne dla loterii, wówczas taka akcja w ujęciu formalnoprawnym będzie stanowiła loterię promocyjną ze wszelkimi tego konsekwencjami.




Organizacja loterii promocyjnej bez należytego zezwolenia i z naruszeniem innych wymogów ustawy o hazardowych grach, pociągać może za sobą ciąg ujemnych konsekwencji dla organizatora a także uczestników „konkursu”.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-01-18 11:02:47
Tagi: lot, biznes, moc, sprzedaż