gelaskins-polska.pl

dla lepszych rozwiązań

Dlaczego powinniśmy mieć własną witrynę internetową?

Sieć jest dzisiaj największym źródłem informacji dostępnym praktycznie wszelkiemu przeciętnemu mieszkańcowi naszej planety.


Już sam ten fakt powinien być niepodważalnym dowodem przemawiającym za tym aby posiadać własną witrynę internetową.




Netbook SN10E2
Napisał: Tabasco PR
Na podstawie: Tabasco PR


W odróżnieniu od banerów reklamowych albo ulotek strona Internetowa dociera do dużo więcej ilości adresatów za znacznie mniejsze pieniążki! Ten kto próbował się tak reklamować zna jakie to będą koszta, nie mówiąc już o reklamach w telewizji bądź radiu. Pod tym względem witryna internetowa nie ma sobie równych. Przede wszystkim dla młodych osób, net jest najważniejszym, a nierzadko jedynym źródłem informacji. Dlatego dla każdej firmy potrzebującej zaistnieć na rynku wirtualny adres jest niezbyteczny.


Motorola
Napisał: Mark Rimmel
Na podstawie: http://www.flickr.com


Szczególnym typem przedsiębiorstw, których obecność w sieci może mieć niepomiernie wielki, będą sklepy. Wielu zbywców cały czas boi się poszerzyć własne usługi o sprzedaż online. Są to zupełnie bezzasadne obawy! Jedyne co możemy przez to osiągnąć to olbrzymie korzyści! Mając sklep nawet w najludniejszym mieście, w najdogodniejszym położeniu ilość potencjalnych klientów nigdy nie będzie tak duża jak w sieci, dlatego że w sklepie internetowym mogą kupować obywatele z drugiego końca kraju a nawet zza granicy. Rzecz jasna nie tyczy się to wszelkich sklepów. Otwieranie piekarni w internecie z myślą o sprzedaży na paręset kilometrów jest dość niemądrym pomysłem.




Sieć daję tą wspaniałą możliwość którą jest reklama dowolnych kształtów, formatu albo treść dla każdego bez ograniczeń za śmieszne pieniądze, bo już od 200 zł na rok. Wszyscy zgodzą się ze mną, że jak na reklamę to jest naprawdę niewiele. Mam nadzieję, że rozwiałem wszelkie wątpliwości jakie miałeś odnośnie prywatnej strony WWW.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2017-12-04 11:21:30
Tagi: sklep, plan, klientów