gelaskins-polska.pl

dla lepszych rozwiązań

Zalety i wady pracy zarobkowej w telefonicznej obsłudze klientów.

Od dłuższego czasu zarobkowa praca na słuchawce króluje wśród ofert na rynku pracy. Niemałe korporacje szukają kandydatów na stanowiska doradców telefonicznych czy telefonicznych sprzedawców.


element


Rynek w ostatnim czasie uległ ogromnym przemianom, które niewątpliwie wpłynęły na rodzaj szukanych pracowników.


Praca na słuchawce ma niewątpliwie niemało zalet, ale pojawiają się w tym typie pracy także minusy. Do zalet pracy na słuchawce zalicza się pośredni kontakt z Klientem. Ten typ pracy jest wyśmienitym wyjściem dla osób, które są nieśmiałe. Kolejnym pozytywnym aspektem tej posady jest często dobre wynagrodzenie - osiągana przede wszystkim z powodu wysokich premii. Poza tym obecnie na rynku pracy jest spory niedobór pracowników do pracy na stanowisku telefonicznego konsultanta.


Zapewne wadą pracowania w telefonicznej obsłudze klienta jest znaczne obciążenie uszu, które może prowadzić do chorób. Niezwykle istotne jest zatem, aby ciągle kontrolować stan narządu słuchu, bo w innym razie można nabawić się choroby zawodowej, co uniemożliwi dalszą pracę na posadzie konsultanta telefonicznego. Kolejnym negatywnym aspektem tej pracy jest wysoki stopień stresu podczas dyskusji z trudnymi klientami.




Pomniejszenie kontaktu przez telefon z trudną klientelą skutkujące zmniejszeniem poziomu stresu może dać system contact center. Ten system opiera się nie tylko na kontakcie telefonicznym z klientami, ale też włącza takie formy kontaktu jak: wiadomości e-mail, czaty, czy też smsy.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2016-12-07 09:19:59
Tagi: klient, system, market