gelaskins-polska.pl

dla lepszych rozwiązań

Współczesne sposoby kontaktu z nabywcami

Postęp technik informatycznych doprowadził do zaistnienia w naszej ojczyźnie przemiany zwyczajów konsumenckich jak też obywatelskich. KIasyczna odmiana kontaktu interpersonalnego jakim jest bezpośrednie spotkanie dwóch osób, jest stosowana znacznie rzadziej do obsługi klienta aniżeli jeszcze 5 lat wstecz.


Coraz to sporzej organizacji (przykładem może być gałąź finansowych usług), rezygnuje z kosztownych inwestycji w biura obsługi konsumenta na rzecz elektronicznych odmian kontaktu. Z kolei na znaczeniu zyskały takie odmiany jak kontakt telefoniczny, poczta e-mail, czat albo interaktywna strona on-line. Mnóstwo kanałów kontaktu często użytkowanych przez konsumentów jednocześnie, czy sekwencyjnie (przykładowo wysyłanie pierwszego spytania przez stronę internetową, natomiast po otrzymaniu kontrakcji mailem telefon na infolinię) powoduje nieodzowność budowania przez organizacje wyjść IT umożliwiających sprawną jego obsługę z prędką autoryzacją a także personalizacją oferty.


system contact center
Napisał: TRANSCEND
Na podstawie: TRANSCEND


Silnik
Napisał: Panasonic Corporation
Na podstawie: Panasonic Corporation


System Contact Center, czy też Call Center jest to z ang. literalnie centrum kontaktu. Ale w wyższym stopniu odpowiednie przeniesienie owego znaczenia terminu na polski jest to: centrum kontaktów z klientami. Niezwykle często systemy CC są jednym z elementów wchodzących w zespół systemu zarządzania klientami typu CRM. System Contact Center to ogół infrastruktury jak też aplikacji służących do masowego kontaktu z nabywcami przy zastosowaniu rozmaitych kanałów łączności elektronicznej w tym również telefonu jako głównego medium.




Pewnym z najistotniejszych funkcji CC będzie optymalne kierowanie połączeń do ludzi obsługujących konsumenta, tzw. agentów, i zapewnienie agentom całkowitych danych na temat konsumenta a także historii kontaktów z klientem. Dane te są w znacznym stopniu gromadzone poprzez system CC automatycznie dla przykładu na podstawie numeru telefonu dzwoniącego konsumenta albo podanych przez niego danych w początkowej fazie połączenia.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2016-10-24 12:00:20
Tagi: efekty, oferty, element, użytkownik