gelaskins-polska.pl

dla lepszych rozwiązań

Innowacyjne możliwości dla firm

Wiele grup stawia na innowacyjne rozwiązania na zróżnicowanych kategoriach działania. Dotyczy się to również przedsiębiorstw, chcących jak najlepiej, a jednocześnie – prosto oraz szybko zawrzeć kontakt z klientami.


Stawiając pytanie, czy jest to możliwe, można na nie niezwykle łatwo odpowiedzieć: tak.


Środkiem są systemy call center. Do ich zadań należy całkowicie wiarygodna obsługa kontrahentów, a także między innymi akceptowanie zamówień, windykacja długów czy reklama i sprzedaż produktów, bądź usług. Są one platformą pomagającą w obsłudze, a nawet kontakcie z kontrahentami na przykład przez sms-y, e-maile czy formularze online. Są to programy zdalne. Każda korporacja szczycą się dobrymi kontaktami ze swoimi klientami ostatecznie stawia na systemy call center. Właśnie za ich pomocą jest opcja obniżenia kosztów oraz zyskania nowych klientów. Dzięki ów systemom można lepiej zarządzać procesem obsługi, a także zwiększyć wydajność własnej firmy.




Wiele możliwości pozwalających na kontakt z kontrahentami są wyjściem ku nowoczesnej komunikacji, mającej związek na przykład z telefonami albo wszechobecnym łączem Internetowym. Systemy call center potrafią także samodzielnie kierować rozmowy dalej, a nawet automatycznie nadać im pozycję w kolejce. Co ważne, jest również możliwość tworzenia drobiazgowych raportów oraz nagrywania rozmów – także i poprzez aplikację Skype.


Systemy spełniają zazwyczaj wszelakie wymagania mające związek z bezpieczeństwem i przetwarzaniem danych klientów. W razie konieczności, SCC można rozbudować oraz dopasować do preferencji firmy.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2016-10-24 12:47:48
Tagi: Internet, gra, obsługa, smartfon, rozwiązania