gelaskins-polska.pl

dla lepszych rozwiązań

Czy najlepiej zainwestować w marketing mobilny? Jak to wygląda? Jakie są z tego korzyści?

Już kilka lat temu przewidywano, że Internet wyprze w sferze reklamowej media tradycyjne. Obecnie widzimy, że to były prawdziwe przypuszczenia, bo firmy wydają średnio aż dwadzieścia procent swojego budżetu reklamowego w internecie, a niektóre inwestują tam nawet wszelkie swoje środki.


Niektórzy w związku z tym pytają, czy identyczna sytuacja będzie w zakresie mobilnej reklamy? Na pewno tak, ponieważ marketing mobilny staje się z punktu widzenia reklamodawców coraz bardziej atrakcyjny. Dzisiaj już ponad połowa trzydzieści procent Polaków ma smartfony, a ponadto stanowią one aż 95% aktualnej oferty operatorów. A jak przypomnimy sobie, iż co pewien czas zmieniamy telefon komórkowy, to błyskawicznie zrozumiemy, iż powszechność smartfonów to raczej kwestia czasu.


naprawy
Napisał: SEBO
Na podstawie: SEBO


W tym względzie tworzenie aplikacji mobilnych najlepiej rozpocząć jak najszybciej, gdyż czym prędzej zaczniemy, tym bardziej będziemy korzystać w przyszłości. Marketing mobilny jest naprawdę skuteczny, ponieważ aż 9 na 10 poszukiwań z wykorzystaniem kanałów mobilnych prowadzi do następnych akcji użytkownika, już siedemdziesiąt procent w trakcie pierwszej godziny - http://www.sii.pl.


tworzenie aplikacji mobilnych
Napisał: Simeon Berg
Na podstawie: http://www.flickr.com


To wszystkie wynika z charakterystyki urządzeń mobilnych, dość często więc mamy je przy sobie i korzystamy z nich wtedy, jak po prostu tego wymagamy, a nie w takiej sytuacji, gdy mamy do nich dostęp (tak jest w w sytuacji z PC) - nie pomiń sii.pl.




Jak więc widać aplikacje mobilne dla firm to dziś coś normalnego, chociaż nie wszyscy są co do tego przekonani. Jednocześnie dane ukazują, że coraz bardziej chętnie korzystamy z tych narzędzi, więc warto w nie inwestować.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2016-09-14 11:20:51
Tagi: Internet, telefon, czas, market